Tigáz szívatás

2012.09.29. 13:38

MINDENKI FIGYELMÉBE AJÁNLOM!



Tigáz szívatás - ADD TOVÁBB! ÉN is KAPTAM


 Telefon: gázóra ellenőrzés, mikor? Éppen itthon vagyok most jó.
 Beengedem Őket, ketten vannak. Kb. 1 m távolságból
szemrevételezi a gázórát, majd ezt mondja: " a következőt fogjuk
tenni: a gázórát levesszük és kontrol mérést csinálunk." Kontrol
mérés: tűrés határon belül. Mi közben az egyik matat a gázórával,
fényképezi , a másik papírokat tölt ki, kérdéseket tesz fel , aláírat,
jegyzőkönyvez. Majd a következő mondat: "ezt a gázórát szakértői
vizsgálatra küldjük mert nem eredeti a plomba" - MI VAN ? Gyorsan
szemügyre veszem a gázórám és a kontrol gázóra plombáját, ránézésre
teljesen egyformák! Amikor ezt szóvá teszem a válasz: a plomba hátulja
nem olyan mint az eredetié. A 8 aláírandó papír egyike: "a számláló
melletti OMH plomba az eredetitől eltér" - természetesen ezt nem írtam
alá.
 Miután elmentek rossz érzésem támadt, a neten rákerestem.... két
másodperc múlva rádöbbentem: sz@rban vagyok , védekeznem kell... A
gázóra levétele egyenlő a meggyanúsításoddal, hogy lopod a gázt! Az
ellenőrzést végző minden "rossz" gázóráért jutalékot kap a Tigáztól!!!
Ha a szakértő hibás gázórát állapít meg, kifizettetik veled a 32 000
Ft-os szakértői díjat és 500 000 Ft büntetést. A jelenlegi jogállás a
szolgáltatót védi, a vétlen fogyasztót nem. A Tigáznak 9 milliárdos a
kára a gázlopásokból minden módszer megengedett ennek csökkentésére...
Azt ajánlják, erre a szakértői vizsgáltra vidd a saját független
szakértődet akit a bíróság is elfogad és ügyvédet! REMEK!
 Előkerestem azt a két héttel ezelőtti fényképet, amit a gázóra
leolvasó kért a gázóráról. A fénykép kb. 30 cm távolságból készült
teljesen jól kivehető a plombán a címer rajzolata.
 Mégegyszer megpróbáltam visszaidézni a történteket...ezek már
úgy jöttek ide, hogy a gázórát elviszik.
 1 m távolságból a "szaki" nem láthatta a plomba "eredetiségét"!
Azt, hogy milyen a plomba hátulja, csak a levétel és a kontrol mérés
után tükörrel nézte meg! Nem néztem folyamatosan a gázórát, mivel a
másik folyamatosan szóval tartott a papírok kitöltésével. A levétel és
a gázóra bedobozolása között volt lehetősége a másiknak sérüléseket
okozni . Arra is kísérletet tettek, hogy a helyiségből eltávolítsanak,
kérték a gázterveket!?!

 Hogy ne kerülj ilyen helyzetbe, fényképezd le a gázórádat, úgy
hogy a plombák jól láthatók legyenek, a hátsó ill. alsó részét
tükörből! Ne engedd be őket, csak előzetes egyeztetés után! Készítsd
elő a fényképezőgéped, vagy videót és minden részletet dokumentálj. A
gázóra levétele és a bedobozolás között egy másodpercre se vedd le a
szemed a gázóráról, papírok kitöltése csak utána.
 Ha ennek a gázórának bármi baja lenne, csak is kizárólag
levételkor a szerelő okozhatta!!!!!!

 Az elmúlt három napban több mint 80 bejelentés érkezett a
fogyasztóvédelemhez hasonló panasszal !

 Javasolom add tovább, mert ez bárkivel megtörténhet.

Botrányos felmérés a Facebookon

Ki ölte meg Jézust?

Bocsánatot kért olvasóitól egy dél-amerikai hírügynökség, amiért egy közvélemény-kutatásban arra kérte őket: válasszák ki a felsorolt nevek közül Jézus gyilkosát.

A dél-amerikai Fox arra kérte az olvasókat, hogy válasszanak Poncius Pilátus, a zsidó nép és a vallás arisztokratái közül. A Fox elnézést kért, amiért a zsidó népet is a lehetséges „gyilkosok” közé sorolta. A közvélemény-kutatás egyébként a Facebookon zajlott, és a National Geographic ismeretterjesztő csatorna karácsonyi különkiadás műsorát volt hivatott ily módon reklámozni.


Kétezer éves sérelmek

A Buenos Aires-i Simon Wiesenthal Központ szerint a felmérés rágalmazás, és azt a propagandát erősíti, amely révén az elmúlt kétezer évben a zsidóknak üldöztetésben volt részük.

A csoport felháborodásának adott hangot, szerintük nem kellene elővenni ezt a kérdést, hiszen a Vatikán azt 1965-ben megsemmisítette. Mint ismeretes, a II. vatikáni zsinat 1965-ben visszavonta a katolikus egyház Jézus „gyilkossági vádját” a zsidó nép egészével szemben.

Guadalupe Lucero, a Fox szóvivője elnézést kért a National Geographic nevében is, majd elmondta: a kompromittáló felmérést azonnal eltávolították, és intézkedéseket hoztak annak érdekében, hogy a jövőben több ilyen incidens ne fordulhasson elő.

 

Az ártatlan megvádolása és elítélése

Krisztus Pilátus előtt (1881)
Szabó István: "Minden műalkotás valódi értéke az expresszivitásban fejeződik ki. Ez pedig itt a megkötözött, vádszékre hurcolt Jézus átadatása – a passio egyik lényeges mozzanata, amit maga Jézus jövendöl: az Embernek Fia Jeruzsálembe megy és halálra adatik, átadatik– tradíció! Az ember legrosszabb tradíciója – az ártatlan megvádolása és elítélése. A Krisztus Pilátus előtt éppen ezt a pillanatot ragadja meg és fejezi ki. Mert bár talán a jézusi alakot első pillantásra nem találjuk, ha azonban az alakot tekintetét, a kifejező kézmozdulatokat, a bontakozó erőszak dinamikus vonalait követjük, akkor azt játjuk, hogy ugyan nem Jézus áll a mértani középpontban, de őreá irányul az erőszaknak ez az átadás-átvétele, az adás-vétel, mely harminc ezüstön forog, egy rabszolga árán. (…)Ha hiányoljuk a feltámadásnak akárcsak szimbolikus jelét (amit a passió-festők azért rendre elrejtenek képeiken), úgy az a válaszom: az magában Jézusban mutatkozik – az ő alakján világlik át az üdvözítés és az örök élet nagy misztériuma."




Vallani mindig csak igazat lehet


Golgotha (1884)
„A felgomolyló sötétség már-már elrejti előlünk a kivégzést felügyelő római centurió alakját. Ő is a sötétedő és süllyedő szakaszban tartózkodik – de róla ezt írja az evangélista: „Látván pedig a százados, aki vele átellenben áll vala, hogy ekként kiáltva bocsátá ki lelkét, monda: Bizony, ez az ember Isten Fia vala!” (Márk 15:39) Ez a kiáltás az elismerés, és a hitvallás szava. Némelyek szerint csak az elismerésé: aki ott szenved és hal, már-már a mítoszok istengyermeke, nemes és dicső lélek. De inkább a hitvallás szava – transzparens szó, mert vallani mindig csak az igazat lehet, vallani hazugságot nem lehet, vallomás ez, igaz beszéd, hitvallás, mely mindig transzparens is. Akiről Keresztelő János azt mondta: néki fel kell emeltetnie, - ezen a vallomáson keresztül emeltetik legelőbb teljes méltóságára, éppen ott halálában.”

 

Íme az ember


Ecce Homo (1896)
„Itt most mindenki egyfelé tekint, Jézusra, akit politikai váddal hurcoltak Pilátus elő, s aki tudja, hogy ez a Jézus ártatlan, s úgy akarja őt szabadlábra helyezni, hogy megostoroztatásával, megcsúfolásával kielégíti a dühös vádaskodókat. Itt azonban már nemcsak vádlók vannak a színen, hanem követők is. A helyzet tehát nem ugyanaz. S ezt Pilátus mozdulata fejezi ki: íme, az ember. Íme, az ember? – Ahogy a megvert és megcsúfolt Jézus állt Pilátus mellett, a reá mutató mozdulat inkább ezt fejezi ki: íme, a tiétek. Visszaadom nektek. Ártatlan. Ártalmatlan. Visszaütni sem tud. Meztelen. Ami rajta van, kölcsöndicsőség, a gyarmati alattvalóra terített katonapalást. Íme, az ember.”

A szabad szó védelmében

2012.09.27. 09:01

A szabad szó védelmében

Talán a közelgő szocialista felvásárlás - amitől Isten óvja a Népszabadságot - okozta az izgalmat, aminek hatására megremegtek a tollak, mindenesetre a nol.hu múlt pénteken két olyan véleményt is közölt, amely a szólásszabadság korlátozásának praktikus és elvi igazolását keresi.

Seres Attila az iszlám radikalizmust kifigurázó karikaturisták és a blaszfémia ellen erőszakkal tiltakozó muszlimok pankrációjában az utóbbiak oldalára áll. Úgy véli, a szatirikus hetilap "nem azzal követett el hibát, hogy mosoly tárgyává tette Mohamedet és az iszlám szélsőségeseket, hanem azzal, hogy a karikatúrák megjelentetését úgy időzítette, hogy azzal emberéleteket kockáztat".

Az utóbbi évek során mindenki számára világossá válhatott, hogy tele van a naptár olyan napokkal, amikor nyugodtan lehet az iszlámot kritizálni vagy a prófétát lerajzolni. A lavinát elindító dán karikaturisták, a Sátáni verseket papírra vető Salman Rushdie meg a pár éve meggyilkolt holland rendező, Theo van Gogh sajnos nem találták el az e célra megfelelő pillanatot, de a tevékenységükre válaszul feltörő botrányt és erőszakhullámot nem más okozta, csupán a rossz időzítés. (keserű irónia) Seres Attila érvelésében az a legijesztőbb, hogy ő elfogadja - sőt, talán még támogatja is - a korlátok nélküli rajzolás jogát, csak a fizikai fenyegetés hatására felfüggesztené azt. Ezzel pedig egyszerű receptet ad nemcsak a vallási fanatikusok, de minden frusztrált futóbolond kezébe: ha ütsz, ha ölsz - eléred, amit akarsz. Ha ez a logika létjogot nyer, az sokkal több ember számára jelent halálos veszélyt, mint néhány karikatúra.

Azt meg, hogy egy szatirikus lap provokál, olajat önt a tűzre, botrányt gerjeszt, nincs értelme felróni. Ez a feladata. És ebben a jogában meg kell védeni. Függetlenül attól, hogy egyetértünk-e az újság tartalmával továbbá ízlésesnek tartjuk-e vagy sem.

A politikai korrektség megbukott. Nem csak Magyarországon, hanem a komplett nyugati civilizációban. Nem attól járt le a lemez, hogy a szabad szólás hívei meggyőzték igazukról a széles közvéleményt, hanem attól, hogy a p.c. uralkodásának hosszú évtizedei alatt képtelen volt kigyomlálni a társadalmakból az ordas gyűlöletet, a verbális agressziót meg a xenofób, homofób és egyéb soviniszta uszítást, ezzel szemben "sikerrel" söpört sok-sok éven keresztül szőnyeg alá olyan fontos társadalmi konfliktusokat, amilyenek például nyugaton a muszlimokkal vagy Magyarországon a cigánysággal kapcsolatos súlyos együttélési problémák. Az eredmény ismert: a kísérlet elbukott.

Révész Sándor, a Népszabadság publicistája ezért már nem is bajlódik a szokásos praktikus érvekkel, hanem erkölcsi síkra emeli a dilemmát. A "zsidó pofátlanság" és a "német precizitás" vizsgálata során arra jut, hogy egyik jelzős szerkezet sem fér bele egy kultúrember szótárába, mert minden általánosítás valami rossznak, valami borzalmasnak a melegágya. Talán azt se bánná, ha érvei mögé nem csak a saját meggyőződését, hanem a Btk. vonatkozó paragrafusait is fel tudná sorakoztatni. Néhány ellenérvet mindenesetre hadd vessek fel ennek kapcsán:

1. A nemzetkarakterológia létező fogalom, aminek semmi köze a rasszizmushoz. A "német precizitás" vagy a "kínai szorgalom" mérhető, tapintható, kulturális alapon magyarázható tények. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy nincs trehány német vagy lusta kínai, de pontosan mutatja, hogy az adott közösség milyen értékek mentén szerveződik, és miket preferál. A nemzetkarakterológia talán inkább játék, mint tudomány, de vele és általa jobban értjük magunkat és a világot.

2. A "zsidó pofátlanság" a fentiekkel szemben egy antiszemita toposz. Igazolhatatlan és értelmezhetetlen zsigeri butaság. És ne legyen kétségünk, bármilyen buzgón is kerüljük a "francia könnyedség" kifejezést, attól még az antiszemita szubkultúra nem fogja visszafogni magát. A büntetőjog pedig csak akkor lesz képes bármit szankcionálni mindebből, ha Adytól - Woody Allenig eltávolít minden nemzetre, vallásra, nemre és életkorra tett pozitív vagy negatív utalást. Valójában ez lenne az a pillanat, amikor a civilizációnk felszámolja önmagát.

3. Olyan világban szeretnék élni, ahol bárki nyugodtan beszélhet "zsidó pofátlanságról", ha úri kedve úgy tartja. Egyrészt azért, mert a szabad véleménynyilvánítás mindenkinek természettől való joga, amit az ostobaságával nem játszhat el, másrészt pedig azért, mert csak így lehet őt megérteni, így lehet vele vitázni és esetleg meggyőzni arról, hogy ez egy egyszerre immorális és ostoba álláspont. Tiltani, bezárni, megfélemlíteni - ez nem a szabadság és a humánum logikája.

4. Kénytelen vagyok megjegyezni továbbá, hogy a fentiekkel szemben a "zsidó ész és okosság" már egy egészen más kategória. A "pofátlanság" vagy a "precizitás" kulturális kérdés, okosnak lenni viszont a köznapi értelem alapján inkább születési adottság és nem tanult készség. Valóban igaz, hogy a zsidó közösség tradicionálisan megbecsüli a tudást, az iskolázottságot, a "zsidó ész" fogalma viszont már lassan fajelmélet. És jobb világban élünk attól, hogy erre egy újságíró hívja fel a figyelmet, nem pedig egy ügyész.

5. Annak érzékeltetésére, hogy a nemzetkarakterológia milyen izgalmas és komplex terület, vegyük példának a "magyar kreativitás"-t. És még mielőtt megírnánk a feljelentést, gondoljunk bele, hogy a kreativitás nem az agy kapacitásáról/teljesítményéről, hanem a gondolkodás módjáról/jellegéről szól. És mi magyarok ebben köztudottan erősek vagyunk. A találmányok számában vagy az adófizetés elkerülésében ez világosan tetten érhető. Épp ilyen kreatívan kerüljük meg a tilalomfákat is, ezért sincs értelme ilyeneket állítani ebben az országban.

Hirosima és Nagaszaki. Ki ne ismerné az amerikai hadsereg által 1945. augusztusának elején ledobott két atombomba által elpusztított városok nevét, mely két atombomba azonnal térdre kényszerítette az akkor még harcoló japán hadsereget, s ez az ország feltétel nélküli kapitulációjához vezetett. Az eset szörnyű, bár ha belegondolunk, hogy az Európát addigra már maga alá gyűrő szovjet Vörös Hadsereg milyen elánnal fordult szembe Japánnal, elképzelhetjük, hogy nem elégszik meg az azóta is birtokolt négy Kuril-sziget (Kunasirira, Itoropura, Sikotanra és Habomai) elfoglalásával, s a Szovjet-Japán határ valahol Tokiótól pár kilométerre húzódna. Belegondolni is szörnyű!

Mindezen túllépve, s fejet hajtva a két atomcsapás áldozatainak emléke előtt, idézzünk fel egy másik, „kicsit” agyonhallgatott atomcsapás történetét.

Szovjetunió kilenc évvel a fent említett amerikai atombombák ledobása után – kicsit „romantikus” módon – szintén birtokába jutott az atomfegyver előállításának titkához, de személyes tapasztalattal nem rendelkezve, működését, s hatását mindenképpen ki akarta próbálni. A feladatot az Európa leigázásával már hírnevet szerzett G. K. Zsukov marsall kapta. Zsukov, mint más esetekben is, nem sokat teketóriázott, s úgy határozott, hogy egyszerre próbálja ki a szovjet atombomba hatását mind a katonákon, mind pedig a civil lakosságon. Így került sor 1954. szeptember 14-én az Orenburgi területhez tartozó, az Uráltól délre fekvő Tockoje község felett az atombomba felrobbantására. A hadgyakorlatnak álcázott akció fedőneve "Sznyezsok" azaz "Hópehely" (pontosabban: Kis hó - DM) volt.

A szovjet légierő 1954. szeptember 14-én egy TU-4-es nehézbombázója 13 km magasságból dobott le a Hirosimát és Nagaszakit elpusztító bombákkal azonos, kb. 40 kilotonna TNT hatóerejű atombombát, mely bomba hozzávetőleg 350 m magasban robbant. A cél az volt, hogy egyrészt információt gyűjtsenek az atomrobbantás hatásairól, másrészt az akciót katonai gyakorlatnak szánták egy esetleges nukleáris támadás ellen. A gyakorlat keretén belül a katonáknak, meg kellett szállniuk a területet a robbanás után. Ebben az időben még úgy vélték, hogy az atomot képesek lesznek a tüzérséghez hasonlóan, taktikai fegyverként bevetni. Később, a robbantás utáni sugárzás következtében közel 55 ezer ember (!) veszítette életét, katonai és a közelben élő civil személyek is.

Itt adjuk át a szót Földi Pál ezredes: "Az igazi Zsukov" c. könyvének: „Aki védelmi háborúra készül, annak ilyesmire nincs szüksége. A szovjetek támadásra készültek ... A topszkojei (helyesebben Tockoje – az elírás valószínűleg a cirill és a laton ABC közötti különbözőségből származik – DM) gyakorlótéren felépítettek egy rendkívül erős védelmi állást, amelybe az elképzelt ellenséget telepítették. Harckocsikat, lövegeket, bunkereket és élőerőt is! Elvégre tanulmányozni kellett, megfelel-e a nukleáris csapás az áttöréshez. Kik voltak ezek az élőerők? – Ma már ezt is tudjuk. Ötezer német hadifogoly. (Lityeraturnaja Gazeta 1999. szept. 5-i száma) (180-181. old.)… Az egész nyugati világot bejárta a nyugati szövetségesek nyavalygása és a hadtörténészek vitája, hogy az SS Le Paradisnél vagy Malmedynél most 5, 10, vagy 30 hadifoglyot végzett ki. De ezeknek a már Lenin által "hasznos idiótáknak" nevezett nyugati intellektueleknek egy szava sem volt, hogy 5000 német hadifoglyot porrá és hamuvá változtattak szovjet barátaik pár másodperc alatt .. - Ezek után már azt se említsük, hogy a környék civil lakosságát sem telepítették ki, és a területen ezrével tartózkodtak házi és egyéb állatok. ... (181. old.)…  A nukleáris csapás sújtotta területre behatolt a támadó fél, vagyis a Vörös Hadsereg 45 ezer katonája. Ezek részben harckocsiban ültek, részben csapatszállító járműveken, mindannyian gázálarcban és impregnált papírköpenyben. (181-182. old.)”

Eddig az idézet, mi pedig elgondolkozhatunk a pusztítás nagyságán, mely pusztítás nem csak a katonákat, hanem a civil lakosságot sújtotta, s melynek áldozataira a kommunizmus évtizedei alatt még gondolni sem volt szabad. Pedig, és itt ismét Földi Pál ezredes könyvét idézzük: „Topszkojéban már a harmadik napon tömegesen jelentkeztek a megbetegedések. Egy karantént hoztak létre Cskalov faluban, sokszoros szögesdrót mellett egy sátorvárost, amelyben ezrével hullottak el hetek alatt a gyakorlat résztvevői. ... Akik messzebb voltak a robbanás epicentrumától, azok úgy vélték, szerencsések voltak. De amikor megszületett vízfejű, gyenge csontozatú, vagy éppen kéznélküli gyerekük, akkor elhagyta őket a szerencse. Igazi szerencséje csak Zsukovnak volt, aki messze a robbanástól egy sugárbiztos óvóhelyen lapult (186. old.).  Előléptették, majd az SZKP KB állandó tagja lett. (183. old.)”.

Egy másik dokumentum szerint: „Első gyermeke halmozottan fogyatékosként született, 12 éves korában meghalt. A második megérte a 36. életévét – tolószékben. Totkoj környékén sok száz gyerek született torzulásokkal, a rákos megbetegedések huszonötször gyakoribbak, mint máshol….Bata István egykori honvédelmi miniszter és Székely Béla vezérkari főnök is részt vett a Moszkvától pár száz kilométernyire levő Totkoj közelében, 1954 szeptemberében végzett és eltitkolt kísérleti atomrobbantáskor – tudtuk meg a Magyar Nemzetben közölt írás nyomán jelentkező Köves Istvántól, a Koliszka Bölcső Alapítvány igazgatójától, az atomrobbantások következményeinek kutatójától.

Hát ezekre az áldozatokra (is) kell a művelt világnak emlékezni!

 

Dobai Miklós

 

 

Hátha valaki nem tudja…

Magyarország lakossága maga ellen fordulva szapulja önmagát, és ezt teszi 1989-óta.

Magyarország polgárai megosztva mindig másban keresi nyomora okát, holott felnézne a saját politikai vezetőire látná azt!

Igen, sajnos a saját vezetőik csapják be a Magyarokat, Magyar a Magyart csapja be és ebből nagyon jól megélnek ezek a vezetők.

Magyarország Madara a Turul Madár? A helyes válasz igen, de nagyon nem vagyunk méltóak a Turul madárhoz sem. Miért ragaszkodunk ahhoz, hogy mi a Turul nemzetséghez is tartozunk?

Mi egy madár? Miért akarjuk, hogy a jelképünk legyen, maradjon, ha alkalmatlanok vagyunk arra, hogy a szájunkra vegyük azt, amit képtelenek vagyunk megvalósítani, amit ő a fizikai valójával képvisel.

Ránézünk egy madárra akkor egy szép testű két szárnyú egészséges madarat látunk. Oda repül ahova akar. Úgy vadászik, ahogy a genetikája megköveteli tőle. Ha jön a természet szava, akkor odébbáll vagy szaporodik, de visszatér az ősi földre.

Ha egy madarat elütnek és a szárnya eltörik, akkor képtelen repülni. Magára marad és valakire kell, hogy támaszkodjon, mert ha nem kap védelmet, akkor jön a természetes kiválasztódás, megeszik!

Felszállni nem tud, de ha tudna, akkor hogy repülne? Mindig körbe-körbe? Vagy csak balra húzna? Vagy csak jobbra húzna? Tudna egyenesen büszkén repülni? Minden bizonnyal nem!

Semmi más nem történik velünk sem Magyarokkal! Fél szárnnyal nem tudunk repülni, lent kullogunk a földön, és várjuk, hogy segítsenek rajtunk. Segítenek! Elviszik azt ami a madáré lett volna, ha tudott volna repülni, helyette kapja azt, ami jár neki. Könyöradományon él, mert képtelen önmagát ellátnia. Ha kell neki valami, tudja, hogy már képtelen arra, hogy felszálljon és vadásszon magának, megtalálja magának az ételt, de aki segít neki, az hozza a hulladékot neki és ha élni akar, akkor elfogadja és beletörődik  sorsába.

Magyarország ha nem is szabad madárként, de élt 1989-ig. Igaz sok gyilkosság, hazugság árán lett az, ami volt, de most mitől jobb a Magyarnak?! Nincs munkahelye Magyarországnak, de hitelképes?! Vajon mitől? Vajon miért kap hitelt? Vajon ez miért jó nekünk? Az átkosban kötelező volt a munka, emlékszünk rá? KMK = közveszélyes munka kerülő! Iskolában kellett járni. A rendőrnek több lehetősége volt rendet tennie, mint most. A tanár taníthatott, és adhatott pajeszhúzást, körmöst és pofont is is! A cigány is tudta, hogy van munkája nem kell annyit lopnia, ölnie senkit, mint most teszi. Mitől jobb a most, mint régen volt?

Mitől jobb a a jelen, mint a múlt?

Régen az elvtársak megszedték magukat? Ugyan kérem! Nem volt divat ennyit lopni, rabolni, mint most teszik a jelen politikusai. Mára királyok és császárok vannak az elvtársak helyett! Volt belső piac, és most?! Etetnek minket, mint egy szárnyaszegett madarat etetnek azzal, ami jut neki és ráadásul nyomorog. Amit eddig élete folyamán megszerzett, most lassan szisztematikusan elveszik tőle és idegenek mosolyogva elégedetten dörzsölik a kezüket. Magyarország vezetői meg egyből kijelentik, ha a hatalomban akarna maradni, hogy az első az adósság visszafizetése, mert meg kell nyugtatni a karvalytőkét, hogy a pénzt minden áron nekik kitermeltetik a maradék dolgozó Magyarral. Közben beengedték a Tescót és minden hasonlót. Autógyár nagyhatalom leszünk?

El lett felejtve, hogy Ikarusz busz gyártás Magyar volt!?

El lett felejtve, hogy a Csepel motor és autó Magyar volt?!

El lett felejtve, hogy a Rába Magyar gyártás volt?!

El lett felejtve, hogy a Videoton TV készülékeket, elektronikát gyártott?!

El lett felejtve, hogy 30 millió embernek termeltünk földjeinken?!

Ezt kellett lecserélni 1989-ben?!

Valóban?

Nem az volt a cél,hogy amiért megdolgoztak szüleink, azt lerabolják egy rendszerváltásnak látszó rablóhadjárattal?!

KISZ titkárokból, pártvezetőkből lettek milliárdosok, de közben az országot eladták, az életünket kiszolgáltatták a külföldnek. Most elvesznek mindent, és magánhadsereget hoznak létre, mert tudják,hogy a népharag nemsokára lecsaphat?

Beállítják majd terroristáknak a népet?!

Úgy látszik, hogy a Magyar egy balga nép lett, akit lehet hülyíteni, kifosztani, és megalázni a végtelenségig.

Jó az MSZP? Jó a FIDESZ? Jó az LMP? JÓ volt az SZDSZ? Jó volt a MDF?

Tegye fel mindenki magának a kérdést, hogy jobb-e most, mint régen volt. Ha igen, akkor semmi baj! Ha nem, akkor gondolkodjon el,hogy mit tegyen.

A forradalom nem megoldás!

A megoldás a termelés és önellátás! Vessél és arassál! Vegyél kiscsirkét és neveld fel! Ruhát annyit vegyél, amennyi elég! HÁDA látja el a nyomorgó Magyart a túrkálóból kell öltözködni a Magyarnak?! Mások levetett holmijait kell hordania a Magyar Embernek? Valóban ezt akartuk 1989-ben?! Ha igen, akkor elnézést kérek, ha nem, akkor szégyelljük magunkat és nézzünk a gyermekeink szemébe, és tegyünk valami olyat, amit írtam. Termeljünk magunknak!

süti beállítások módosítása