A láthatatlan zsarnokság

2012.08.11. 13:20

A láthatatlan zsarnokság

Az Egyesült Államokban 1976-ban Walter White a Western Front nevű szervezet vezetője interjút készített a 29 éves Harold Wallace Rosenthal-lal, aki akkor Jacob K. Javits new yorki szenátor mellett adminisztrációs segédként dolgozott. Nevezett szervezet már nem létezik, és e két személy is elhunyt. A beszélgetés szövegét, amelyből itt folytatásban közlünk, történelmi dokumentumként kezeljük. Rosenthal 1976. augusztus 12-én állítólag egy eltérített, Isztanbulba repülő izraeli gépen terroristák halálos áldozata lett. Ám Walter White kutatásai szerint Rosenthalt nem a repülőgépen érte a halálos golyó, ahol négyen meghaltak és harmincan megsebesültek, hanem az isztanbuli repülőtéren gyilkolták meg a saját hittestvérei.Halála után az Amerikai Zsidó Bizottság Washingtonban megörökítette a nevét és alapot létesített:

‘The Harold W. Rosenthal Fellowship In International Relations’ címmel, amelynek tiszteletbeli elnöke Walter F. Mondale és Jacob K. Javits szenátor

-“Bennünket zsidókat ámulatba ejt, hogy az amerikai keresztények milyen könnyen estek a hatalmunkba. Míg a naív amerikaiak arra várnak, hogy Hruscsov eltemesse őket, mi megtanítottuk őket, hogy minden követelményünknek alávessék magukat” - kezdte Rosenthal.

A kérdésre, hogyan lehet egy nemzetet a tudta nélkül meghódítani, Rosenthal e műveletet a média teljes irányításának tulajdonítja. Azzal dicsekedett, hogy a hírek kezelése zsidó irányítás alatt áll. Amelyik folyóirat szerkesztősége nem hajlandó elfogadni hírszolgálatok ellenőrzött híreit, azt úgy kényszerítik térdre, hogy fizetett hírdetőiket megvonják [megfenyegetik, elidegenítik] a laptól. Ha még ez sem használ, akkor a zsidók letiltják a tinta-, és papírkészletet. -“Ez ilyen egyszerű dolog” - mondta Rosenthal.

És politikusok magas hivatalokban?

- “Az elmúlt három évtized alatt senkinek sem sikerült politikai hatalomra jutni a zsidók jóváhagyása nélkül. Az amerikaiak 1932 óta nem választottak maguknak való elnököt; Roosevelt a mi emberünk volt, Roosevelt óta minden elnök a mi emberünk.”

Amerika külpolitikájáról úgy nyilatkozott, hogy “az ostoba nép képtelen átlátni H. Kissinger külügyi munkásságán, ami az elejétől végig cionista-kommunista politika. S mégis a polgáraink azt hiszik, hogy e politika majd Amerikának előnyöket jelent.”

-“Mi zsidók különféle társadalmi kérdéseket tárunk az amerikai nép elé, igyekszünk minden oldalt támogatni, ami persze teljes zűrzavart okoz. Vizsgálgatják a felvetett kérdéseket, de azt nem látják, hogy kik vannak a háttérben. Mi zsidók úgy játszadozunk az amerikai közvéleménnyel mint macska az egérrel.”

A beszélgetésünk alatt éreztem, hogy az amerikai nép talán megérdemli a szomorú sorsát. A zsidó egymás ellen uszítja a különféle nemzetiségi csoportokat.

-“A tömegek vére folyik majd az utcán, míg mi várjuk világgyőzelmünk nagy napját” - mondta Rosenthal hidegen.

A Rosenthal-lal folytatott beszélgetésem után még hosszú ideig elgondolkoztam azon, hogy lehetséges-e embercsoportban ennyi gonoszság mások iránt? Hiszen erre az elhangzott szavak egyértelmű bizonyítékok. Világos, hogy amit ez a fiatalember őszintén és nyíltan bevall, egyáltalán nem dajkamese. Lehetséges-e az, hogy az amerikai nép jámbor marad mialatt az életadó vérét kiszívják? Mit jelentsen mindez nekünk?

Sok mindent írtak már a Világzsidóság Összeesküvéséről, de e tényt ennyire nyíltan még soha senki nem világította meg, mint Rosenthal. Szinte megáll a józan ész! A tervszerűen elkészített program szinte döbbenetes...

Visszatekintve a beszélgetésre, az őszintén nyilatkozó Harold Rosenthalt úgy kell tekintenünk, hogy a dicsekvései mellett meglehetősen tájékozott, értelmes ember, ugyanakkor öntelt is. Időnként nem tudta megállni, hogy vitriolos szavakkal ne szóljon a “karácsony hülyeségeiről” vagy a ránk vonatkozó “gójokról”. [A kifejezés nemcsak keresztényekre, hanem általában a nemzsidókra vonatkozik.-TJ] Ez meglepett engem mivel a mi nyelvezetünkben “gój” szó nem létezik. Láttam, hogy gondolatai teljesen elmerültek a zsidóság Egyvilág-Programjában. Teljes arroganciával dicsekedte, hogy ‘a zsidók már majdnem meghódították a világot - hála a keresztények ostobaságnak’.

Amikor megkérdeztem őt, hogy cionista-e, így válaszolt:

- “Hát ez pokoli kérdés! A kérdés alapja a hagyományos cionista elgondolás az ‘aliyah’, - héber meghatározás, - ami annyit jelent, hogy ‘a szétszórt zsidóság összegyűjtése és hazatérítése a palesztin hazába.’ Amióta 1948-ban létrejött az izraeli állam, az ‘aliyah’ az izraeli kormány politikájának az elsőszámú, a legfontosabb és alapvető célja.”

- És mit jelent az, hogy cionizmus? - kérdeztem.

- “Első vezérünk, egykori miniszterelnökünk David Ben-Gurion azt mondta, hogy ‘a cionizmus, a zsidók visszatérése nélkül Sionba merő képmutatás’.

Nemsok amerikai zsidó vándorol véglegesen Izraelbe. Néhányan azt vallják, hogy ‘minden zsidó alapvetően cionista’. Mások szerint ‘egy zsidó nem lehet cionista, ha nem fizető tagja valamelyik cionista szervezetnek’. Amióta a zsidó haza megvalósult a meghatározásokat ide-oda dobálják.”

- Adómentes dollármillókat küldenek Izraelbe minden évben - folytattam - és mi igaz-amerikaiak ezt nem nézzük jószemmel. Rosenthal így válaszolt:

- “Washington naív politikusai meglehetősen hiszékenyek. Legtöbbjük elég ostoba, így az erős zsidó lobbizók ezt az amerikai politikát már évek óta kézben tartják, és nincs elég erős hatalom, amelyik megállíthatná.

A pénz egy része visszakerül az USA-ba, amit -- a B’nai B’rith szervezeten, a Zsidó Szervezetek Konferenciáján és a Zsidó Világszövetségen keresztül -- cionista propagandára használnak fel. A segélyezési alap a Zsidó Ügynökség, a B’nai B’rith hivatalos ágazata. Nem találok semmi kivetni való abban, hogy adómentes amerikai dollárokat küldenek Izraelnek, amennyiben ezt ügyesen, minden akadály nélkül végezhetjük. De most fordítsuk meg a társalgást. Ön egyértelműen bevallotta, hogy nem szereti a zsidókat. Mondja kérem, Önök miért gyűlölnek bennünket?”

- Mr. Rosenthal, én senkitsem gyűlölök. Én azt mondtam, hogy azt gyűlölöm, amit a zsidók velünk művelnek, ami különösképpen érint mindent, ami keresztény. Gyűlölöm a csalásaikat, szemfényvesztéseiket, dörzsöltségüket és az utálatos becstelenségüket. Most én mindettől leszek antiszemita? Ha igen, akkor kijelentem, igenis antiszemita vagyok!

- “Az antiszemitizmus nem a szemitizmussal való ellentétet jelenti. Ilyen nincs. Ez egy kifejezés, amit mi zsidók mint rágalmat elég hatásosan használunk -- az olyan bigottokra használjuk, mint például Ön -- vagyis bárki, aki kritizálni merészeli a zsidókat. A gyűlöletkeltők ellen használjuk.

Krisztus idejében a zsidók a világ gazdagságát és földi birodalmat áhították, de Krisztus a zsidóknak lelkivilágot javasolt. Mivel a zsidók ezt nem fogadhatták el, elutasították Jézus Krisztust és ezért megfeszíttették.”

- Mi az, hogy megfeszíttették őt? A történelem nem bizonyítja azt, hogy a zsidók feszítették meg Krisztust?

- “ Igen, gondolom, így lehet. Nézze, én nem kertelek, de kétezer évvel ezelőtt az Önök népe is ugyanúgy cselekedett volna valakivel szemben, aki annyi rosszat tett volna mint Krisztus tett a zsidóságnak.”

White: Ön úgy beszél Jézus Krisztusról, mint közönséges emberről.

Rosenthal: “Mert az is volt, egy ember aki úgy járkált e földön mint bárki más. Az egész mítosz Krisztusról, miszerint halála után feltámadt és visszatért a földre a tanítványaihoz, nem más mint egy rakás szar, hülyeség [crap]. A zsidók azért űzték ki az arabokat Palesztinából, hogy megsemmisítsék Krisztus szellemi birodalmának misszióját. Nézze, a vezető nem alapított birodalmat a zsidók részére, ugyanakkor az Önök fajtája egy Krisztus nevű békés szónokot adott a zsidóknak, aki azt vallotta, hogy szemet-szemért helyett az arc másik oldalát kell odafordítani. A fenét! Mi már megépítettük a földi birodalmunkat, az Önök fajtája és a maguk bosszantó Messiása nélkül.”

W: Világos, hogy a maguk fajtája akarja Krisztust kivenni a karácsonyi ünnepekből. Csak sajnálni tudom Önöket.

R:  “Nekem ne jöjjön ilyen hülyeséggel. Nincs szükségem a sajnálkozására. Nem kell! Nagyon sok zsidónak nincs mersze maguknak megmondani, hogy mi hogy élünk és tervezünk, de engem semmi és senkisem félemlíthet meg. Tudom merre tartok.”

W: Miért cserélik a zsidók a nevüket olyan gyakran?

R: “ A zsidók a világ legintelligensebb népe, és ha nekik a névváltozás az előnyükre válik, akkor megteszik. Ennyi az egész. Belekeverednek az Önök társadalmába, ami eléggé züllött. Amíg a zsidók a saját előnyeiket nézik, az ostoba gójok nem veszik észre, hogy a nemzsidó neveket viselők, tulajdonképpen zsidók. Tudom mire gondol, nemzsidó nevű zsidók a kormányban. Ne aggódjék emiatt, mert a közeljövőben már nem lesz elnöki hatalom az Egyesült Államokban. A láthatatlan kormány egyre jobban erősödik.”

W: Ön szerint az oroszországi zsidókat valóban üldözik, vagy élveznek némi szabadságot?

R: “A legtöbb zsidó világszerte mondhatnám 90%-a tudja mi történik a népünkkel. A közöttünk működő kapcsolat példa nélküli. Az Önök társadalmában csak az ostobák, a tudatlanok, és a hülyék találnak békét és a magukfajta fattyúk bűneikkel együtt bújnak báránybőrbe. Önök a képmutatók, nem pedig a zsidók, ahogy ezt megírják és mondják.

Oroszországban két különböző kormány van: az egyik látható, amely különböző nemzetiségekből tevődik össze. A másik meg a zsidók alkotta láthatatlan kormány. A hatalmas szovjet titkosrendőrség a láthatatlan kormánytól kapja a parancsokat. Mintegy 67 millió kommunista van Szovjet-Oroszországban: 50 százalék zsidó és 50 százalék gój, de ez utóbbiak megbízhatatlanok. A kommunista zsidók összetartanak és megbíznak egymásban, míg a többiek csak kémkednek egymáson. Minden 56 évben egy titkos zsidó vezetőség elrendeli a Párt megtisztítását és sokakat menesztenek.”

W: Miért?

R:  “Azért, mert túl sokat tudnak és rájönnek a láthatatlan zsidókormány titkaira. Az orosz kommunistáknak van egy titkos Csoport Szervezete, amely kizárólag zsidókból áll. Ők uralkodnak minden felett, ami a láthatókormányt illeti. Ez a szervezet vitte át a Kommunista Központot Tel Avivba, ahonnan most jönnek az utasítások.”

W: Az Önök kormánya Washingtonban és az ENSZ vajon tud minderről?

R: “ Az ENSZ egy nagy csapóajtó amely a Vörös Világ végelláthatatlan koncentrációs táborába vezet. Nagyjából az ENSZ is a mi irányításunk alatt áll.”

W: A kommunisták, mihelyt megszállnak egy országot, azonnal tönkreteszik a középosztályt, az értelmiségieket és azoknak családjait. Miért?

R: ”Hagyományos szabályunk elpusztítani a létező kormányt, családjaikat, de sohasem a zsidókat. Megsemmisíteni a rendőrséget, a katonatiszteket és családjaikat, de sohasem a zsidókat. Nézze, mi tudjuk, hogy amikor a kormány kommunisták után kutat az ország határain belül, valójában a zsidókról akarja lerántani a leplet. Bennünket nem lehet hülyíteni! A kommunista országok láthatatlan urainak világméretű hatalma van a propaganda és a szabad államok kormányai felett. Mi irányítjuk az összes hírközlőszervet, folyóiratot, újságot, képeslapot, rádiót és televíziót. Még a zenét, és kiadásra váró énekeket is! Még az Önök gondolkodása is nemsokára a mi irányításunk alatt lesz! “

W: Ahogy Ön dicsekszik ha mindez igaz félelmetes még gondolni is a jövőnkre, és a kereszténység sorsára.

R: “Az Egyesült Államokban rövidesen mesterségesen kierőszakolt osztályharc tör ki, s ezalatt majd sokan megsemmisülnek. Ön is kétségtelenül közöttük lesz. A zsidókat nem éri baj. És én nem dicsekszem, csupán feltárom a tényeket! Túl késő az Ön keresztény híveinek az ellenállásra. Az az idő már rég elmúlt. Régen, nagyon régen történt, hogy nem volt más választásunk, mint támadófélnek [aggressors] lenni. Kétségtelen, hogy ez életünk egyik legfontosabb célja. Támadófelek lettünk! Mert a maguk fajtája kilopta a csalárd vallásos hitet a Talmudunkból.”

W: Ön intelligensnek tűnik, mégis úgy vélem, hogy nem tudja mit beszél!

R: ”A judaizmusnak, mint kultúrának nincs párja, és a világon sehol semmihez nem hasonlítható. A judaizmus kulturális és szellemi hatása érezhető szerte a világon, sőt az egész civilizáción is.”

W: Ön szerint milyen nehézségek merülhetnek fel a jövőben a feketék félelmetes szaporodása illetve térnyerése miatt a fehérek hátrányára? És a színesbőrűek, akik áttérnek a judaizmusra?

R: “A feketék a mi céljainkat szolgálják, több téren. Tudjuk, hogy színesbőrűből nem lehet zsidó pl. Sammy Davis továbbra is színesbőrű. Lehet, hogy az előnyére szolgált az áttérés, de azért még mindig néger és nem zsidó.”

W: Hosszú kutatásaim során kellemetlen dolgokra jöttem rá, arra, hogy a zsidóságban nincs erkölcs.

R: ”A pénz sokkal fontosabb az erkölcsnél. Pénzzel akármit megoldhatunk. Népünk ezt az erőt bizonyítja Izraelben, ahol a háborús támadások ellen állandó készenlétben kell állni. Izrael, bármilyen ellenséggel szemben mostmár csak nyerhet. A kibbutzokban felnevelt értelmiségiek azt a pici államot majd a Közel-Kelet csodaállamává építik fel, amely végül a világkormány központja lesz.”

White: - Felhoztuk a Watergate-botrányt a Nixon idejéből és beszélgettünk úgy általában a kormányok minden ágában tapasztalható züllöttségről, mire Rosenthal ezeket mondta:

Rosenthal: -”Mi a fészkes fenét ért a nép ahhoz, hogyan kell kormányt vezetni? Nagy többségük segg - lósegg!!”

White: - Megengedi, hogy szavait idézzük?

R:-”Nem érdekel mit csinál - ahogy mondtam, kevesen vagyunk, akik szólni mernek. Sokkal jobban megérthetnénk egymást - zsidók és nemzsidók, - ha nyíltan beszélhetnénk. De Önök gyávák. Mi állapítjuk meg azt, hogy Önök hogyan gondolkozzanak, még a bűntudatot is magukba oltjuk, nehogy nyíltan kritizálni merészeljék a zsidókat.”

W: -Más fajok, népek hogyan fogadják el a zsidókat?

R: - “Nagyon régen, amikor a vágy fűtött bennünket, hogy megtaláljuk helyünket a világban, a zsidók valamilyen eszközt kerestek, ami elvonja a figyelmet a fajkérdésről. Mi hatásosabb, s minden gyanú felett, mint kölcsönözni valamelyik közösség vallási elképzeléseit? Kényszerítve voltunk ezt kölcsönözni az árjáktól. Nekünk zsidóknak soha nem volt olyan vallásos intézményünk, amely a saját öntudatunkból fejlődött volna ki, mert bennünk hiányzik az idealizmus. Ez azt jelenti, hogy földi életünk utáni bármilyen élet nekünk idegen elgondolás.

A Talmud nem készíti elő az egyént a földöntúli életére, ugyanakkor szabályokat ad gazdag földi élethez. Utasítások, parancsok gyűjteménye [a Talmud] a zsidó faj fenntartásához, és köztünk és a gójok közti kapcsolatokhoz.Tanításaink nem törődnek erkölcsi problémákkal, inkább azzal, hogyan lehet ‘szerezni.’(...)

Mi vagyunk a legjobb példa arra, hogy vallásos neveléssel mit lehet elérni. A mi életünk kizárólag ebből a világból való és a mentalitásunk az igazi keresztény szellemiség előtt olyan idegen, mint az egyéniségünk volt ezen új hitvallás kétezer évvel ezelőtti megalapítójának. A kereszténység alapítója nyiltan kimondta mennyit érnek a zsidók, és azt a tényt, hogy ő soha nem tartozott hozzánk. Amikor szükségét látta, kiüldözött bennünket az Isten templomából, mert akkor is, mint mindig, a vallásunkat használtuk fel kereskedelmi érdekeink előmozdításához.

De akkor, az irántunk tanúsított magatartása miatt sikerült Jézust keresztreszegeznünk; holott a modern keresztények pártpolitikába keverednek, s hogy választásokat nyerjenek, a földig alázkodnak zsidó szavazatokért. Még politikai cselszövésekbe is hajlandók velünk együttműködni, a saját nemzetük érdekei ellen.

Rosenthal: - “Mi mindaddig élhetünk más nemzetek között, amíg sikerül meggyõzni õket arról, hogy a zsidók nem tõlük eltérõ nép tagjai, hanem csak egy vallás képviselõi, akik alkotják ‘vallási közösségüket’, bár ez a különös jellegzetességük. Sõt, ez a mi legnagyobb hamisságunk...

Kénytelenek vagyunk elrejteni a saját különös egyéniségünket és életmódunkat, hogy szabadon gyakorolhassuk parazita jellegû létünket a nemzetek között. Ezt eddig sikerrel végeztük, és sokan hiszik, hogy a köztük élõ zsidók tulajdonképpen valódi franciák, angolok, olaszok vagy németek, akik csupán egy, az ezekben az országokban a nagytöbbségtõl eltérõ vallásfelekezethez tartoznak. Különösen olyan kormánykörökben sikerül elszórni hirhedt megtévesztésünket, ahol a honatyáknak minimális a történelmi ismerete. Tehát soha nem merül fel a legkisebb gyanú, hogy mi zsidók egy megkülönböztetett nemzet vagyunk és nem csupán egy ‘felekezet’ tagjai. Pedig egy pillantás az általunk befolyásolt/irányított sajtóra és máris ott van a bizonyíték az ellenkezõjére, s ennek felismeréséhez túlsok intelligencia sem szükséges!

White: - Milyen módszerekkel tettek szert a zsidók a hatalomra?

R: - “Hatalmunkat a nemzeti pénzrendszerrel való mesterkéléssel szereztük. Jelszavunk: ‘A pénz hatalom.’Amint a nagy tervezetünkben is írva van, meg kellett alapítanunk a privát nemzeti bankot. A Federal Reserve rendszer, mivel ez is a miénk, szépen beleillett a tervünkbe, csak a neve sugallja azt, hogy állami intézmény. Kezdettõl fogva az volt a célunk, hogy összeszedjük az összes aranyat és ezüstöt, és helyettesítsük értéktelen, ‘beválthatatlan papír pénzjegyekkel’. Ez nekünk sikerült is!”

W: - Mi az hogy ‘beválthatatlan papír pénzjegy’?

R: -” 1968 elõtt az ostoba gój egy dolláros Federal Reserve papírjegyét elvihette bármelyik amerikai bankba és beválthatta egy dollárra, ami a törvény szerint 412.5 szemer 90%-os ezüstöt tartalmazott. 1933-ig valaki beválthatta ugyanezt a papírjegyet 24 4/5 szemer 90%-os arany tartalmú pénzre. Mi nem teszünk egyebet, csak a gójnak adunk még több papírjegyet, vagyis rézdarabokat. De soha nem adunk nekik ezüstöt és aranyat. Csak sok papírt... Mi zsidók papírcsalásból gazdagodtunk meg. Ez a mi módszerünk: elvesszük a pénzt és adunk helyette papírt.”

A Federal Reserve és egyéb pénzügyek

Rosenthal: - “A zsidók a forgalomba hozott papírpénzen gazdagodtak meg.”

W. White: -Tudna-e nekem erre példát adni?

R: - “Számos példa van rá: néhány kézenfekvő példa a részvények és kölcsönkötvények, a biztosítások minden fajtája és a Federal Reserve tartalékrendszere, nem is beszélve az aranyban és ezüstben nyert milliárdokról, amit cserében kaptunk a papírért, amit elég ostobán úgy hívnak, hogy pénz. A pénzhatalom szükséges volt a propaganda által megvalósított hatalmas világhódítási tervünkhöz.

Hogy tudtuk ezt keresztül vinni? Először is, a bankrendszer irányításával kézbe vettük a vállalatok tőkéjét. Ezen keresztül monopóliumot nyertünk a filmipar, a rádióhálózatok és az ujjonnan kifejlődő televízióhálózatok felett. A nyomdaipar, újságok, folyóiratok és technológiai nyomtatványok már mind a kezünkben vannak. De a legzsírosabb falatot akkor kaptuk, amikor az iskolai tankönyvek kiadása is hozzánk került. Ezekkel az eszközökkel sikerült átgyúrnunk a közvéleményt a saját céljainkra. Az emberek olyan ostoba disznók, akik röfögik és nyivákolják a mi nótáinkat, legyen az igazság vagy hazugság.”

W.: -“Félnek-e a zsidók az úgymond csendes többségtől?

R: - “Nevetséges! Olyan nincs, hogy csendes többség, mert mi irányítjuk még a sírásukat és bőgésüket is. Csak nemgondolkodó többség létezik, amely az is marad mindaddig, amíg a szinte kábítószer hatású szórakoztató iparunk szolgáltatja nekik az egyetlen menekvést.

Az ipar kézbentartása által munkafelügyelőik lettünk, és a nép rabszolga. Amikor a napi fáradalom nyomásától robbanásig feszül a hangulat, az embereknek mi szolgáltatjuk a pillanatnyi élvezettel a biztonsági szelepet. A televízió és filmipar szolgáltatja a szükséges kikapcsolódást. A műsorokat nagy gonddal tervezzük, hogy még a legérzékibb érzelmeket is kielégítsék,de sohasem a logikusan gondolkodó agyvelőt. Emiatt az emberek programszerűen a mi sugallataink szerint reagálnak és nem az eszüket követve. Csendesek és megfontolatlanok maradnak.”

Megfélemlítésen és félelmen keresztül kiheréltük a társadalmat. Férfiassága csak nőies külső megjelenéssel egyetemben mutatkozik. Így kiherélve, a nép engedelmessé lett és könnyen irányítható. Mint a kiherélt ló gondolataikat nem a jövő és az utókor foglalja el, hanem egyedül a mindennapi munka és kenyér.”

W.: - És a nemzet ipara?

R.: - “Sikerült a társadalmat megosztanunk azzal, hogy a munkásságot a vezetőség ellen fordítottuk. Talán ez volt a legnagyobb tettünk mivel a valóság háromszög, de mindig csak két pontja látható. A modern iparban a csúcsponton van a tőke, amit mi képviselünk. Az igazgatóság és a munkásság a háromszög alapját képezi. Állandóan szembenállnak egymással és figyelmük sohasem irányul problémájuk csúcspontjára.

Az igazgatóság kénytelen az árakat emelni mert mi folyton növeljük a tőke árát. A munkásságnak munkabéremelés, az igazgatóságnak áremelés kell, így keletkezik a ‘circulus vitiosus’. Minket sohasem vonnak felelősségre szerepünk miatt, ami az infláció igazi oka, mivel az igazgatás és a munkásság között oly éles az összetűzés, hogy egyiknek sincs ideje a tevékenykedésünk megfigyelésére. A tőke árának az általunk történő emelése az, ami az inflációt okozza. Mi nem dolgozunk és nem igazgatunk, mégis mi húzzuk a hasznot.

 Pénzügyi manipulációinkon keresztül a tőke, amit az iparnak szolgáltatunk nekünk nem kerül semmibe. Nemzeti bankunkon a Federal Reserven keresztül könyvhitelt nyújtunk az összes helyi banknak, amit semmiből teremtünk. Ők szintén könyvhitelt nyújtanak az iparnak. Így mi még Istennél is többet teszünk, hiszen összes vagyonunkat semmiből teremtettük. Ön  megdöbbentnek látszik. Ne legyen! Ez valóban igaz, többet teszünk mint Isten. Ezzel a látszólagos tőkével mi ipart, igazgatást és munkásságot egyaránt adósunkká teszünk, amely adósság csak növekedhet, sohasincs letörölve. Ezen folytonos növekedésen keresztül a vezetőséget a munkássággal szembeállítjuk úgy, hogy soha sem lesznek képesek összefogni és minket támadni egy adósságmentes ipari utópia létrehozása érdekében.

Mi vagyunk a szükséges tényező, mivel mi semmit nem fordítunk rá.(?) Az igazgatás megteremthetné saját tőkéjét és megtarthatná a haszon javát. Vállalata növekedne és a haszna is gyarapodna. A munkásság is gazdagodna, miközben az árúcikkek ára nem változna; mind az igazgatóság, mind a munkásság jómódja állandóan növekedne. Mi zsidók örülünk annak, hogy az ostoba gój sohasem észlelt rá, hogy mi paraziták a termelés egyre nagyobb részét tesszük zsebre, miközben a termelőknek egyre kevesebb jut.”

W.: - Mi a véleménye a vallásról?

R.: - “A vallást is tanítani kell, és ezen mi sokat fáradoztunk. Mivel kezünkben tartjuk a könyvkiadó ipart és a híradó ipart is, magunkat vallási szakértőknek tudjuk feltüntetni, rabbiink közül sokan professzorok állítólagosan keresztény teológiai szemináriumokon. Ámulatba ejt a keresztények ostobasága, amint a mi tanításainkat elfogadják és továbbterjesztik, mint sajátjukat. A Judaizmus nemcsak a zsinagógák tananyaga, hanem Amerika minden ‘keresztény templomának’ vallási dogmája is. Propagandánk következtében a keresztény egyház leglelkesebb támogatónkká lett. Ez még speciális helyet is biztosított számunkra társadalmukban, mivel elhiszik azt a hazugságot, hogy mi a “választott nép” vagyunk, ők pedig, az idegen. Ezek az egyházak becsapott gyermekei saját kultúrájuk elpusztításáig védenek bennünket.

Ez az igazság még a fajankónak is nyilvánvaló lesz amint a történelmet vizsgálja és látja, hogy az összes háborút fehér a fehér ellen vívta, hogy mi nyeregben maradhassunk. Kezünkben volt Anglia a forradalmi háború alatt, Észak az amerikai polgárháborúban, és Anglia valamint Amerika az első és második világháborúban. A vallásokra gyakorolt befolyásunkon keresztül egymás elleni hadviselésre tudtuk késztetni a fehér keresztényeket, amely mindkét felet leszegényítette, miközben mi pénzügyi és politikai sikert arattunk.” 

H. W. Rosenthal: “A vallás eszközével teljesen magunkévá tettük a társadalmat, a kormányt és a gazdasági életet. Ma már egyetlen olyan törvényt sem fogadnak el, amelyeknek az érdemeit előzőleg a szószékekről tanítottak. Példa erre a fajegyenlőség, amely az emberiség egyesüléséhez és végső elkorcsosításához vezet. A könnyen befolyásolható klérus egyik lélegzetével azt tanítja hívőinek, hogy mi zsidók rendkívüli, választott nép vagyunk, a másik lehelletével pedig kijelenti, hogy minden faj egyenlő. Tehát mi zsidók külön helyet foglalunk el a társadalomban, mialatt más fajokat lealacsonyítottak a közönséges egyenlőségbe. Ezért van az, hogy a szerzői mi vagyunk ennek az egyenlőség-csalásnak, ami lealacsonyít mindenki mást az alsó szintre.

Nekünk azt tanították, hogy a jelenlegi gazdászati politika jótékony jellegű, azaz keresztény. Ugyanakkor a szószék-papagájok a mi jóságunkat magasztalják azzal, hogy templomaik építésére pénzt kölcsönöznek tőlünk, miközben észre sem veszik, hogy éppen a saját szent könyveik marasztalják el az uzsorakamatot. Alig várják, hogy nekünk kifizethessék a csillagászati kamatokat. És az egész társadalmat ugyanezzel a politikával vezették a mi irányításunk alá.

Politikailag dicsőítik a demokrácia áldásait, de nem értik, hogy mi éppen a demokráciával kaparintottuk meg a nemzetek feletti irányítást. Jótékony politikát folytató, a szent könyvek törvényeit tiszteletben tartó zsarnoki kormányt hírdetnek, míg a demokrácia annak a csűrhének az uralma, amelyet mi irányítunk az Egyházaikon, a hírszolgálatokon és gazdasági intézményeken keresztül. A vallásuk csupán egy másik csatorna, amelyen át mi gyakorolhatjuk a propagandánk hatalmát. E vallásos bábuk ostobaságát csak a gyávaságuk haladja túl. S milyen könnyen irányíthatók!”

(Walter White közben megjegyzi: “Ritkán találkozunk Rosenthalhoz hasonló emberrel, aki a lelkének legbensőbb titkait ennyire feltárná. Tisztánlátásunk azt sugalmazza, hogy ezt az embert valamilyen nagyobb erő hajtotta arra, amit itt leírtunk. És az interjú további része is ezt bizonyítja.”)

H.W. Rosenthal: “Mivel mi nem hiszünk a halál utáni földöntúli életben, ezért minden erőnket a ‘jelenre’ összpontosítjuk. Nem vagyunk olyan bolondok, mint Önök, és nem teszünk magunkévá olyan elveket, amelyek az önfeláldozásban gyökereznek. Míg Önök élnek és halnak a közösség jólétéért, mi is élünk és meghalunk, ám a saját egyéni érdekeinkért. A zsidók írtóznak az önfeláldozás elvétől. Legalábbis nekem írtózatos.

Egyetlen ügy sem éri meg, hogy valaki az életét áldozza fel, mert a halál a végső állomás. Mi csak akkor egyesülünk, ha a saját magunk személyének a megmentéséről van szó. Éppen úgy, mint amikor a farkasok falkája egyesül és összefog az áldozat támadására,de miután jóllaktak, szétszélednek, ugyanígy mi zsidók is veszély idején egyesülünk, nem azért, hogy a közösség megmaradjon, hanem hogy a saját bőrünket mentsük.

Ez a viselkedés áthatja az egész lényünket és filozófiánkat. Mi nem vagyunk alkotók, mert az alkotás csak másnak lenne előnyös. Mi ‘a szerzés mesterei’ vagyunk és érdekeltek az ‘én’ ígényeinek a kielégítésében. Hogy a filózófiánk érthetőbb legyen, először meg kell érteni a ‘szerezni’ kifejezés értelmét. Mi sohasem ‘adunk’, csak mindig ‘veszünk’. Sohasem munkálkodunk, ám élvezzük a mások munkájának gyümölcsét. Mi nem alkotunk, hanem elsajátítunk. Nem vagyunk termelők, hanem paraziták. Élhetünk fizikailag egy társadalomban, de lelkileg mindig távol vagyunk tőle. A munka a termelést jelentené, és annak a legmagasabb formája az alkotást eredményezné.

Az Önök fajtája megelégszik a munka örömével. Mi soha nem dolgoznánk senki hasznára, csak arra, hogy mennyit szerezhetünk. Mi az árjáknak ezt a felfogását használtuk ki a saját gazdagodásunkra. Önök a munka öröméért dolgoznak, mialatt sohasem törődnek a fizetéssel. Mi az Önök termelőképességét jelentéktelen összeggel fizetjük meg, amit aztán magunknak valóságos vagyonná varázsolunk.

Eddig a kétkezimunka szakszerűsége túlhaladta a magas jövedelem követelményeit. Ugyanakkor, a saját pénzhatalmunkhoz rabszolgásítottuk a társadalmat, azzal, hogy bennünket ígénybe vegyenek. Az embereket átalakítottuk a mi filozófiai felfogásunkra, ami az anyagiasság illetve ‘a szerzés’elvén alapszik. Az elégedetlen emberek csupán parasztok a világhódítási sakktáblánk játékában. Tehát szüntelenül keresik az elégtételt, de soha meg nem találják. Amikor magukon kívül keresik a boldog elégedettség pillanatát, azonnal a mi önkéntes szolgálóinkká válnak.

Önök nem veszik észre, hogy mi csak hasztalanságokat, csecsebecséket adunk nekik, amelyek sohasem hoznak elégedettséget. Elfogyasztanak egyet belőle, megemésztik, de soha jól nem laknak.

És íme egy másik példa. Számtalan olyan kikapcsolódást, szórakozást teremtettünk, amelyből az életben nincs többé visszaút az elégedettség felé. Önök rabjai lettek a kábítószereinknek, s ezáltal mi vagyunk az Önök teljhatalmú urai.

Az első alapvető hazugság célja elhitetni Önökkel, hogy mi nem vagyunk nemzet, hanem vallás, majd ezt követi a többi hazugság. A legnagyobb félelmünk az, hogy erre a hamisságra egy napon rájönnek, és abban a pillanatban eltaposnak bennünket, mihelyt a közvélemény kezébe kerül az igazság és intézkedik.

Egyre nyilvánvalóbb, hogy valamiféle ébredezés történik itt Amerikában. Reméltük, hogy a keresztény Németország semlegesítésével, bármilyen bennünket érintő téma félelmetes és tiltott lesz. De úgy tűnik, hogy [ez az ébredés] éppen ebben az általunk legerősebben irányított nemzetben kerül elő újra. E pillanatban gyors kivonulást tervezünk. Tudjuk, hogy amikor elérkezik a hajnalhasadás, nem lesz többé megállás. Minden eddigi erőfeszítésünk csak tovább fogja éltetni ezt a fényt.

Attól félünk, hogy ez a fény egyre jobban erősödik ebben az országban, az Önök országában is. Bámulattal figyeltük, hogy Önök ilyen sikerrel értek el néptömegeket, miután gyakorlatilag bezártuk minden hírközlés ajtaját. Félő, hogy ez jel az Amerikában elkövetkező pogromokra. Az amerikai közvélemény rájött arra, hogy mi irányítunk mindent, ami ránk nézve végzetes lehet. Ez az ország mindaddig nem lehet a szabadok országa, amíg a zsidók országa. Ez az a jövendölés, ami majd romlásunkhoz vezet.

Az amerikai nép könnyen elhitte a propagandánkat, miszerint a toll hatalmasabb mint a kard. Így valósággal elkerülünk mindenféle megtorlást [‘getting away with murder’], mialatt a gójok egyebet sem tesznek, mint erről beszélnek, ami azért hatástalan mert mi a propaganda mesterei megjelentetünk ellentétes véleményeket is. Ha az árják újra tanulmányoznák a történelmet és a múlt tapasztalatait alkalmaznák, akkor a tollat undorral eldobnák és helyette a kard villogna a kezükben. Eddig elkerültük a kardot, kivéve néhány időnként megjelenő névtelen kiadványukat, vagy egy-egy csekély számban nyomtatott szórólapot. Persze az ő tollukat nem lehet a miénkhez hasonlítani, ugyanakkor állandó félelmünk, hogy egyszer majd kinyílik a szemük és rájönnek, hogy tollal semmiféle változás nem történhet.

A történelmet vérrel írták, nem pedig tintával. Egyetlen levél, szerkesztői üzenet, vagy könyv még nem hozta össze az embereket vagy állította meg a zsarnokságot. Mi értjük ezt a fogalmat és szüntelenül sürgetjük az embereket, hogy írjanak leveleket az elnöknek, a Kongresszusnak és a helyi sajtónak. Mialatt a fehérbőrű amerikaiak azzal foglalatoskodnak, hogy nyomtatott kiadványaikkal tömegeket oktatnak, mi biztonságban kiaknázhatjuk, megfélemlíthetjük és korlátozhatjuk a szabadságjogaikat. De jaj nekünk, ha egyszer rájönnek, hogy igyekezetük hasztalan és a toll helyett kardot emelnek.

A történelem azt bizonyítja, hogy egy felizgatott kisebbség szenvedélye, mindegy milyen kicsi csoport, elég erős, kifejlett, hogy ledöntse a leghatalmasabb birodalmat. A végzetet irányító mozgalmak sohasem a tétlen többségből indulnak el, hanem kicsi, de tevékeny csoport erejéből. Az Akarat Hatalom, nem pedig létszám, mert tömegek felett mindig az Erős Akarat uralkodik.

Biztonságban vagyunk mindaddig, amig a mi Akaratunk erősebb, és/vagy a néptömeg félrevezetetten, szétszórtan él, vezető nélkül. Bennünket soha nem lehet megsemmisíteni szavakkal, csak erővel!”

                                                                        (Forrás: Hazánkért, 2000. július)

Cikk:

Egy magyarországi riport:

 

ZSIDÓK ÉS MAGYAROK

 

Beszélgetés Zoltai Gusztávval, a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége és a Budapesti Zsidó Hitközség ügyvezetõ igazgatójával, az Európai Zsidó Kongresszus V.B. tagjával, és Landeszmann György budapesti vezetõ fõrabbival. Az interjú 1992 december 8-án készült a Magyar Izraeliták Országos Képviseletén.

- Sokan sokféleképpen magyarázzák az antiszemitizmust. Önök hogyan értelmezik?

-ZG 600000 áldozatunk van a zsidóüldözés miatt. Ezért mi, és utódaink is vérünkben hordjuk az ellen az irtózatot, amit úgy hívnak, hogy antiszemitizmus.

-LGY Az antiszemitizmus ma ugyanolyan erõltetett dolog az antiszemiták részérõl, mint a médiaháború. Fent kell tartani, hogy elvonják a figyelmet a valóságos problémákról.

- Önök szerint van-e antiszemitizmus Magyarországon?

-ZG A köztársasági elnök urat idézem, aki azt mondta: "Van antiszemitizmus Magyarországon, de nem ölt olyan méreteket, ami aggodalomra adhatna okot."

- Az antiszemitizmus mit támad? Vallást, fajt, etnikumot? A zsidóság minek vallja magát?

 -ZG Nagyon nehéz ezt megfogalmazni. Amikor a kisebbségi törvény készült, mi a kormány tudomására hoztuk, hogy a magyarországi zsidóság a világ zsidóságának a tagja. De mivel itt élünk, ezért állampolgári és közjogi helyzetünkön nem kívánunk változtatni, tehát nem akarunk nemzetiség lenni.

- Mi a zsidóság? Vallás, faj, vagy etnikum?

-ZG Én erre egy szóval szoktam felelni: életforma.

- Sokszor elhangzik önökkel szemben az a vád, hogy nem akarnak asszimilálódni.

-ZG A vallás és az asszimiláció két különbözõ dolog. Igen, mi valóban az asszimiláció ellen vagyunk, de a vallási asszimilációra értjük ezt. Tehát magyarul; a zsidóság tovább élésének, fennmaradásának az egyetlen eszköze az asszimilációnak ellenállni. A magyar világtól nem kirekesztjük magunkat, hanem mi vallási törvények szerint élünk. Aki valamelyest ismeri a vallást, annak azt a törvényt is ismernie kell, ami így szól: "Dirsu et salom ha = keresd annak a népnek a békéjét, ahol élsz". Az asszimilálódás nem elkülönülést jelent.

-LGY Gyûlölöm az asszimilációt, én mint fõrabbi. Végre egyszer s mindenkorra le kéne tenni mindenkinek arról, hogy asszimiláció. Senki sem több, mint a másik. Minek kéne asszimilálódni? Mert ha azt mondom, hogy asszimiláció, akkor egyértelmû, hogy van egy magasabb rendû valami, és ahhoz kell asszimilálódni. Az miért nem asszimiláció, hogy itt él, itt költi el a pénzét, itt dolgozik bármilyen poszton, akár földmûves, akár egyetemi tanár. Miért kell több?

- Kit tekintenek ma önök zsidónak?

-LGY Meg kell, hogy mondjam, hogy jóval kevesebbet, mint az antiszemiták.

-ZG Aki anyai ágon zsidónak született, és zsidónak vallja magát.

- Hány zsidó él ma Magyarországon?

 -LGY Nem tudjuk, nem tartjuk számon, de több, mint amennyit az antiszemiták szeretnének.

 - Van arról pontos adatuk, hogy hány zsidó halt meg a II. Világháborúban?

 -ZG A történelmi Magyarország területérõl 600000, európai viszonylatban 6 millió.

 -LGY Gyûlölöm a statisztikát. Teljesen mindegy, hogy 600000, vagy csak egy.

 - A zsidóellenes embereknek nem mindegy, mert õk azt mondják, hogy a zsidók papírokon a II. Világháború óta fokozatosan emelik a zsidóság veszteségének a számát. Azzal vádolják önöket, hogy ezzel visszaélve tudatosan szítják az emberekben a bûntudatot.

 -LGY Ez nem vád, hanem elmebetegség. Különben is, kik hurcolták el a magyar zsidókat? A határig a magyar csendõrség, és a magyar katonaság vitte el õket leszögezett vagonokban.

 

-ZG A jeruzsálemi perben - ami Eichmann pere volt - a bíró kérdésére Eichmann ezt válaszolta: "hogy a 600000 zsidó megsemmisítését nem Endrei és Baki, hanem a magyar nép támogatásával tudták csak végrehajtani".

 

-LGY Az egész II. Világháború alatt annyi feljelentést nem kaptak, mint Magyarországról, hogy ez is zsidó, az is zsidó, amaz is zsidó. Ez Eichmann emlékirataiban is megtalálható.

 

-ZG Vidéken 330000-nél több olyan ingatlan van, ahonnan kiirtották a zsidókat, és a mai napig a szomszédok használják benne a bútort, a szõnyeget, és minden egyebet. Nem németek lakják, hanem magyarok.

 

- Sokszor elhangzik önökkel szemben, hogy nem ismerik be hibáikat, amiket a történelem folyamán elkövettek. Gondolnak itt például a század eleji történelemre - Kun Béla, Szamuely Tibor, Landler Jenõ mûködésére. Õk - köztudottan - zsidók voltak.

 

-LGY Hányan politizáltak abban az idõben?

 

- Sokan. Mégis, az történelmi tény, hogy amikor Szamuely végigment a Lenin-fiúkkal a falvakon, ott rettegésben tartották a polgári lakosságot. Útvonalukat akasztott emberek jelezték.

 

-LGY Hol? Ez hol van leírva? Honnan veszik ezt?

 

- Történelmi könyvekben lehet errõl olvasni, mint ahogy lehet az 1945 utáni évekrõl is, amikor Rákosi, Gerõ, Farkas, Vas Zoltán, Révai, Péter Gábor mûködött. Ezektõl a zsidóktól a magyarországi zsidóság miért nem határolódik el?

 

-LGY Ez egy elmebetegség. Miért kéne elhatárolódni tõlük? Az inkvizíciótól elhatárolódott már a katolikus egyház? Nem határolódott el. Isten nevében gyilkoltak évszázadokon keresztül. Ki vonja felelõsségre õket?

 

-ZG Aki isteni törvények ellen vét, a mi vallási törvényeink szerint nem számít zsidónak.

 

-LGY Ha felsorolnánk azoknak a zsidóknak az értékeit, a magyar kultúrában, amit ha kivonnánk Magyarországról, akkor nem maradna más, csak a bõgatya és a fütyülõs barack.

 

- A mai kormány és a kersztény egyházakat képviselõ fõpapok megkövették a magyar zsidóságot azért, hogy nem tudták megakadályozni a német nacionalisták által elkövetett embertelenségeket. Nem gondolják, hogy ezt a nemes gesztust viszonozni illene?

 

-LGY A kormány mikor kért bocsánatot?

 

- Eszerint a kormány nem kért bocsánatot?

 

-LGY A kormány sosem kért bocsánatot. Mikor kért? Szeretném tudni! És hogyha bocsánatot is kért, akkor mi van? Bocsánatkéréstõl nem lehet feltámadni.

 

- Mit tesznek, illetve mit szándékoznak tenni az antiszemitizmus ellen?

 

-LGY Semmit. Abszolute semmit. Nekünk nem kell védekeznünk. Az antiszemitáknak rossz az antiszemitizmus, nem nekünk. A zsidóság kinõtt abból, hogy behúzódjon a gettóba, és állandóan védekezzen. Ez az ország lesz szegényebb, ha nem lesznek zsidók. Nekünk van hova mennünk. Még egyszer nem lesz Auschwitz. Nincs még egy olyan nép, aki kétezer év után saját otthont épít. Mert Izrael állam megépült, van és lesz.

 

- Ezek szerint önök bármikor készek elmenni Izraelbe, ha a helyzet úgy adódik?

 

-LGY Ha a politika, vagy a történelem rákényszerít minket, akkor miért ne?

 

-ZG Izrael állam ezért jött létre. Izrael alapítólevelében benne van, hogy nyitva áll a világ bármelyik zsidósága elõtt, hogy - ha az olyan helyzetbe kerül - Izraelben letelepedhessen.

 

- Sosem olvastam, vagy hallottam zsidó megemlékezések alkalmával, hogy saját áldozataik mellett megemlítették volna a hõsi halált halt magyar katonákat. Miért nem vállalnak sorsközösséget a magyar nép mártírjaival?

 

-LGY Nem a magyar nép mártírjai. Sajnálom, hogy felvállalják õket a magyarok.

 

- A II. Világháborúban elesett magyar katonákat?

 

-LGY Igen, mert a II. Világháborúban - ellentétben a mai történelemhamisítással - a fasizmus mellett harcoltak a bolsevizmus ellen, és akkor a fasizmus volt a nagyobb veszély.

 

- Befejezésképp egy utolsó kérdést engedjen meg, ami talán békésebb lesz, mint az elõzõek. Közeledik a karácsony, amit világszerte megünnepelnek az emberek. Ki így, ki úgy. Magyarországon egy zsidó ember hogyan éli ezt meg?

 

-LGY Sehogyan. Ezt a zsidók nem ülik meg. A zsidó embernek megvannak a saját ünnepei minden évben, minden hónapban, és minden héten.

 

- Ezek szerint nekik ez a nap ugyanúgy telik, mint egy teljesen szürke hétköznap?

 

-LGY Így van. Ez nekünk egy teljesen szürke hétköznap.

 

- Még karácsonyfát sem állítanak a gyermekeiknek otthonukban?

 

-LGY Nagyon merem remélni, hogy nem.

 

Ományi Kálló Gyöngyi     "

 

 (Ez a beszélgetés az Igen című lap karácsonyi számába készült. Ott nem jelent meg.)

 

(HETI MAGYARORSZÁG 1993. Február 26.)

 

 

 

 

 

 

 

Wass Albert: Így lett belőlem antiszemita

Erdélyben nőttem emberré, a kolozsvári Református Kollégiumban. A város
lakosságának nagy része még magyar volt akkor, de voltak az osztálytársaim
között zsidók is, bőven. Már diákkoromban elkezdtem írni. Verseim és
elbeszéléseim megjelentek olykor Erdély legnagyobb napilapjában, a
kolozsvári Ellenzékben, és így bejáratos voltam a szerkesztőségbe is, ahol
barátságba kerültem Indig Ottóval, Hunyady Sándorral és Ligeti Ernővel, kik
véletlenül mindhárman zsidónak születtek. Ennek akkoriban nem sok
jelentősége volt, mert elsősorban mind erdélyiek és magyarok voltunk, romá n
megszállás alatt. Ott kezdte el pályafutását egy másik zsidó gyerek is,
Havas Emil, aki egy szép napon bejelentette: "Nem gürcölök én itt tovább,
hanem kimegyek Amerikába, és ott leszek újságíró."

Még aznap délután átment a New York nevezetű kávéházba, ahol a román
egyetemi hallgatóknak külön törzsasztaluk volt, és szembeköpte az ifjúsági
elnököt. A felmérgesedett diákok jól elverték, és másnap már harsogta a nagy
hírt a világ minden rádiója: zsidóverés Romániában, ölik a zsidókat
Kolozsvárott! Két napra rá ott volt a repülőjegy a Havas Emil zsebében, és
repült New Yorkba, ahol állás várt rá a New York Timesnál.

Nagy csoda volt ez, sokat beszéltek róla, de aztán a magyar­ellenes hangulat
egyre sűrűbb magyarveréseket eredményezett, ezekről azonban nem tettek
említést sem a rádió, sem az idegen nyelvű újságok, s Erdély magyarjainak
nem volt hova menekülniök előle. Helyzetünk egyre romlott, s végül is ránk
szakadt a második világháború. Aztán a németek megkezdték összefogdosni a
zsidókat, mi meg próbáltuk elrejtegetni a szerencsétleneket~ ahogy lehetett.
Behívtak katonának s mentünk háborút csinálni. Fölfordult a világ. Milliók
pusztultak el, milliók váltak földönfutókká.

Engem Bajorföldre sodort a vihar, ott nyomorogtam nehány évig, majd
Hamburgban lettem éjjeliőr. Közben megírtam nehány könyvet is. Ebben az
időben jelent meg egy aprócska elbeszélésem, Kicsi Anna sírkeresztje címmel,
melyben szó van egy zsidó boltosról, akit elrejt a falu, s amikor rázúdulnak
a muszkák a házakra, szaladnak az emberek a zsidóhoz segítségért, de annak
nincs ideje, mert a kommunista pártot kell megszervezze a városban. Alig
jelent meg ez az elbeszélés, máris nekem estek: "Antiszemita uszítás!
Antiszemita náci! Hogy mer ilyesmit írni! A zsidók mindég segítették a
népet!"

Így lett belőlem először antiszemita. Aztán 1950 augusztusában négy
kisfiammal együtt Amerika földjére léptem. Alig köpött ki magából a nagy
hajó, olcsó kis New York-i hotelszobámban megjelent Havas Emil. Végignézett,
mintha sohase látott volna, és kijelentette: "Maga még fiatalember! Írásai
után többnek gondoltam. Maga tehetséges! Ezért elhatároztuk, hogy megmentjük
magát. Egy javaslattal jöttem."

A javaslat ez volt: írjak nekik egy könyvet, ahogy azt ők kívánják, és "ők"
bestsellert csinálnak belőle, a Readers Digest is lehozza, és filmet is
készítenek. Arról azonban, hogy "miképpen kívánják", nem volt hajlandó
nyilatkozni. Én pedig ragaszkodtam ahhoz, hogy csak úgy tudok írni, ha
tisztán látom a témát. Még fenyegetni is próbált: "Ha nem fogadja el a
javaslatunkat, egyetlen könyve se jelenik meg Amerikában! Mert akár hiszi,
akár nem: itt vannak a kezünkben a kiadóvállalatok, a sajtó, a televízió!
Amerika azt lát, amit mi akarunk, hogy lásson, azt hall, amit mi akarunk,
hogy halljon, és azt olvas, amit mi akarunk, hogy olvasson!"

Nem tudtunk megegyezni, és Havas úr haragosan eltávozott. Hamarosan
rájöttem, hogy igazat mondott. Amikor első kéziratomat megküldtem az egyik
jól ismert ügynöknek, nehány nap múlva visszajött minden magyarázat nélkül.
Miután ez többször is megismétlődött, megalapítottam az Amerikai Magyar
Szépmíves Czéhet, erdélyi mintára, és később a Danubian Press nevezetű
kiadóvállalatot. Vén koromra mindkettő megbukott ugyan, de azért kiadtunk
összesen 22 könyvet magyarul és angolul, s a Transylvanian Quarterly,
Hungarian Quarterlyés The Central European Forum nevezetű folyóiratokat.
Az antiszemita jelző nagy erő itt Amerikában, azt beismerem. Nehéz küzdeni
ellene. Mindössze az bosszantó kissé, hogy nem szolgáltam rá. Még csak nem
is amiatt bélyegeztek meg, amit írtam, hanem azért, amit nem voltam hajlandó
vaktában megírni.
De ilyen az élet! S én inkább vagyok szegény ember tiszta lelkiismerettel,
mint gazdag ember, ki szégyenszemre eladja magát.

halas.net

Két európai országban már receptre kapható a sör: aki Lengyelországban és Csehországban vesekő betegségben szenved, sörét a társadalombiztosítás
fizeti! Ugyan itthon erre még várnunk kell, de lássuk, vajon tényleg
vannak-e jótékony hatásai a legnépszerűbb alkoholos italoknak, mint a sör,
bor és pálinka.

Hosszas kutatások végeredményeként állítják, hogy napi 20 gramm alkohol
fogyasztása két és fél évvel hosszabbította meg a páciensek életét, azokhoz
képest, akik egyáltalán nem ittak. A sör és a bor az immunrendszer
működésére jótékony hatással van, magas ásványi anyag, vitamin- és
antioxidáns tartalma vírusfertőzések ellen is védelmet nyújt.

Rendszeres mérsékelt sör és borfogyasztás gátolja az artériákban a
véralvadék és a lerakódások kialakulását, ezáltal a szívinfarktus-esély 50
%-kal csökkenhet, emeli a jó HDL koleszterint, csökkenti az ártalmas LDL
koleszterint és jó hatású a vérkeringésre.

Hangsúlyozni kell, hogy valóban csak a mérsékelt fogyasztásnál lépnek fel a
pozitív hatások, a túl sok fogyasztás változatlanul ártalmas!

A tanulmányok kimutatták, hogy a nélkülözhetetlen vitaminok és ásványi
anyagok kombinációja éppen az alkohollal együtt növelik a szervezet
elektrolit tartalmát, az enzim aktivitást, a hormonszintet, a vérkeringést,
az izom és anyagcsere folyamatokat, valamint fokozzák a vértestek
képződését.

Ismertté vált, hogy 1 liter sörben ugyanannyi antioxidáns van, mint 4-5 adag
gyümölcsben. Naponta fél liter sör a vesekő rizikót 40%-kal csökkenti. Egy
milánói orvos-csoport a sörfogyasztást a leggazdaságosabb vesekő megelőzési
módszerként javasolja. Egy átlagos sör kevesebb, mint 140 kalóriát
tartalmaz, dobozonként, kb. 4 %-os alkoholtartalom mellett, így a
mértékletes fogyasztása nem hizlal. Kísérletek kimutatták, hogy az árpa
csírázása és malátává történő átalakulása során nagyon sok vitamin
keletkezik. Különösen jelentősek a B1, B2, B3, B6, és H mind jelen vannak,
valamint az ásványi anyagok a Cu, Fe, Zn, Ph, és a Mg.

Néhány sörfajtában a Folat (B9) olyan nagy mennyiségben van jelen, mint 100
g brokkoliban, vagy 0,5 kg paradicsomban. Ezen kívül a komló növény
évszázadok óta gyógynövényként ismert. Népi megfigyelések is azt
bizonyítják, hogy a komlót a szoptató anyák is használták az anyatej
mennyiségének növelésére, valamint az érzékeny csecsemők nyugtatására az
anyatejen keresztül. A komló megtalálható tabletta formában és különböző
gyógytea keverékekben is, nyugtató, altató és emésztést elősegítő hatása
van.

Vörösbor fogyasztása kifejezetten mérsékli az érelmeszesedés kialakulását,
naponta egy pohárnyi, 1,5-2 dl bor kb. 15%-kal csökkenti a szívinfarktus
rizikóját. A borban lévő anyagok csökkentik az inzulinrezisztenciát, kedvező
hatással vannak az anyagcserére, csökkentik a pulzust és a szívet jó
energetikai állapotba hozzák. Ugyanakkor ennek a mennyiségnek nincs
kimutatható máj- és idegkárosító hatása és nem okoz függőséget sem.

A pálinka alkoholtartalma 40-50% körüli, hazánkban a reggeli fél kupica,
illetve az étkezések előtti, aperitifként való fogyasztása terjedt el, mely
nem túl kedvező élettani szempontból. Az üres gyomorra ivott pálinka, bár
étvágygerjesztő hatású, károsan hat a gyomorra.

A tömény italok fogyasztásának ideális ideje étkezés után van. Ekkor
felszívódásuk, hatásuk mértéke csökken ugyan, de a szervezet ilyenkor
emésztést serkentő szerként hasznosítja. Fertőtlenítő hatása miatt a pálinka
megfázás esetén is jól jöhet.

Népi gyógymódok köhögés és rekedtség ellen az ágyas pálinkák különféle
formáit és a mézes pálinkát javasolják.

A pálinka önmagában jó a magas vérnyomás ellen. A foghagymás pálinka
valóságos varázsszer.

Az alkoholok ételek melletti alkalmazása során azt találták, hogy mind a
vörösboros, mind a sörös pácolás hat órán keresztül a káros vegyületek
megjelenését 90 százalékban megakadályozta. A harmadik rákkeltő anyag
kifejlődését a sör már négy óra alatt olyan mértékben csökkentette, mint a
vörösbor hat órai pácolás végére! A kutatók úgy gondolják, hogy a sörben és
a borban lévő természetes cukrok gátolják a húsban lévő, vízben oldódó
molekulák kiáramlását a felszínre, ezért azok a hő hatására nem alakulnak át
rákkeltő anyagokká. Arról nem is beszélve, hogy a pácolás eredményeként a
hús is ízletesebb lesz. Kertészetben a növények ápolásához is jól jöhet egy
kis sör. Csodákat művel, hatására a fű is gyorsabban nő. A sört a
fodrászatban is előszeretettel használják a haj formázására és ápolására. B6
és B2 vitamintartalmának köszönhetően erősebbé és fényesebbé teszi a hajat.
A különféle hajhabok és zselék helyett is használhatják, mivel a világos sör
kitűnő hajformáló. Hajmosás után a fejbőrt és a hajszálakat is jól be kell
dörzsölni, majd 15 perc után bő vízzel leöblíteni.

Ui.: Arról nem szól a fáma, hogyha mindhárom alkoholformát alkalmazzuk
akkor a hatások erősítik vagy rontják egymást. Ezt mindenkinek saját magának
kell kipróbálni !

A túlvilágról ez láthatatlan, hát olvasd el még itt !


Vajon tudatosan mérgezik a népet?

 Egy idős bácsi véleménye:  Kábítják csak a népet! Én benyomok délelőtt 4 azaz négy rosé kisfröccsöt,
du ugyanebből 5-öt, hogy jól aludjak, a vizet saját ásott kutamból iszom
1969 óta gyerekeimmel együtt.

A nyaralómba sem engedek be klóros szennyvizet ott is saját ásott kútból
merítem. 78 éves vagyok a gyerekeim 42 és 38 évesek.

Disznózsíros birkapörkölt. Csülkös velős pacal ami belefér. A doktornő meg
nyaljon sót. Nagyapám parasztkolbászon szalonnán élt 92 évet. Apám
úgyszintén 86 évet anyám 84 évet ezt kapd ki dokinéni.

Ne meséljetek baromságot. Disznózsír és házi víz. Különben mentek a lecsóba.Egy doktornő írta hozzá ezt a megjegyzést:

Úgy vélem , amit ebben a email-ben leírtak , sajnos megállja a helyét.
Rajtam ne múljon , hogy minél többen legalább elolvassák.

ÉRDEMES!

Volt egy nagyon érdekes beszélgetés február 22-én a Hír Tv-ben, Dr. Csáky
István professzorral (Állatorvostudományi Egyetem) beszélgetett Pataki Enikő
a SZÓJA szerepéről. Ugyanis, több mint egy éve már Angliában felfigyeltek
arra, hogy nemcsak a felnőtt sportolók, de 13-14 éves gyerekek közül is
évente 3-4-en halnak meg sportpályán szívelégtelenségben Mivel a
szívelégtelenség okát a boncolásnál nem találtak, elkezdték vizsgálni, mi
lehet közös az áldozatokban.. Egyetlen ilyen volt: az étrendjükben a szója!
Arányos mennyiségű SZÓJA (nem mellékesen) 4-5-ször annyi női nemi hormont
(vagy azzal azonos hatású alkaloidot) tartalmaz, mint 1 db antibébi tabletta
Ez férfiakra nézve még veszélyesebb, mint a nőkre!

Ezek után, amerikai kutatók elvégeztek egy tesztsorozatot 30-30 egérrel (30
minta és 30 kontrollállat). A 30 kísérleti egér - melyeket SZÓJÁVAL etettek
- MINDEGYIKE elpusztult szívelégtelenségben. A kontroll csoport, amely
normál kaját kapott, semmilyen problémát nem mutatott.

A professzor összerakta az információkat, és javasolja, vizsgálják a
sportolókat étrendjük vonatkozásában is. A végén, csak mint érdekességet
megemlítette, hogy az allergiás megbetegedések óriási méretűre növekedésének
kezdete szignifikánsan egybeesik a SZÓJA fogyasztásának általánossá
válásával.Múltkor körbement egy nagyon jó cikk a margarinról, mint mesterséges
élelmiszerről (kőolajszármazék). Itt ez a szója, mely szintén az
élelmiszeripar találmánya.

Miből lehet olcsón, nagy tömegben élelmiszert előállítani? Hát kőolajból,
gombamód szaporodó szójababból.... Főleg, ha még gén kezelik is, az már
abszolút katasztrófa.

A Greenpeace-esek egy áruházban egy csomó konzervet ragasztottak tele
figyelmeztető cetlikkel, hogy a termék génkezelt szóját tartalmaz. Persze
kiverték őket onnan és az érintett gyártó mindent tagad. Nahát! Miért nem
csodálkozom én ezen...

Szóval ne egyetek szóját, használjatok margarin helyett vajat!

Egy neurológus orvos azt is mondta, hogy ez a levél, ha eljut legalább 100
címre, szinte biztos, hogy legalább egy életet megment. Én is beálltam a
sorba, hogy eljusson 100 emberhez. Köszönöm, hogy elolvastad. Remélem
Te is továbbítod!

Döbbenetes Olimpiai csoda

2012.08.06. 15:31

DÖBBENETES OLIMPIAI CSODA


A képen az 1932-es Los Angeles-i olimpia aranyérmes magyar vízilabda csapatát látjuk: Ivády, Bródy, Vértesy, Németh, Homonnai, Keserű és Halassy. Csak a második pillantásra vesszük észre, hogy a sor végén álló 23 éves Halassy Olivér bal lába térd alatt hiányzik. Kétszeres olimpiai bajnok, háromszoros Európa-bajnok vízilabdázó, olimpiai bajnok gyo
rsúszó, mindkét sportágban többszörös magyar bajnok. Nem volt még paralimpia, mégis ő a világ első mozgássérült olimpikonja. Amerikában már filmet csináltak volna róla.

AZOK, AKIK NEM MOZGÁSKORLÁTOZOTTAK, GYAKRAN ÉLNEK KIFOGÁSOKKAL, AMIVEL A SIKERTELENSÉGÜKET BIZONYGATJÁK. BIZTOSAN TE IS TALÁLKOZTÁL MÁR ILYENEKKEL. EZ NEM MÁS, MINT HISZTI, EGY ELKESEREDETT KAPÁLÓZÁS. De nézzük Halassy Olivér történetét tovább!

103 éve, 1909. július 31-én született Újpesten. Mint sok helyi kisfiú ő is az UTE gyerekcsapatában kezdett focizni, igazi reménységnek tartották. Nyolc éves volt, amikor megpróbált felugrani egy mozgó villamosra, és lecsúszott a lépcsőről. Bal lábát amputálni kellett. Egy évvel később már úszó- és pólóedzésekre járt az UTE uszodájába. Kezdetben nehezen ment neki, de 17 évesen mindenki meglepetésére megnyerte a folyamúszó bajnokságot. Az úszók a szentendrei sziget csúcsától a Margitszigeti Atlétikai Centrumig úsztak. Olivér 1 óra 4 perc alatt tette meg a 9 kilométeres távot. Úgy győzött, hogy a korábbi bajnok a táv feléig jelentősen vezetett előtte, majd lemaradt az óriásit sprintelő Halassy mögött. Innentől kezdve mindenki komolyan vette a féllábú sportolót.

19 éves volt, amikor 1928-ban Komjádi Béla beválogatta az amszterdami olimpiai keretbe. Ezüst éremmel tértek haza. Tíz év alatt tíz alkalommal nyert országos pólóbajnokságot az UTE színeiben, úszásban pedig 23 magyar bajnoki aranyat gyűjtött össze, és 12-szer javított hazai csúcsot. Az aranyérmes pólócsapat tagja volt a Los Angeles-i és a berlini olimpián. Legnagyobb sikerét mégsem az olimpiákon aratta, hanem az 1931-es párizsi Európa Bajnokságon.

Az EB-n a magyar csapat a belgák ellen játszott, Halassy mindent beleadva küzdötte végig a meccset. Új volt a válogatottban, de neki is köszönhető, hogy a magyarok megvédték európa-bajnoki címüket. A többiek a győzelmet ünnepelték, amikor Olivér szólt, hogy neki mennie kell, még van egy kis dolga. Kezdődött az 1500 méteres gyorsúszás döntője. Ebben a számban a francia Jean Taris és az olasz Paolo Costolli számított favoritnak, mindenki arra számított, hogy a verseny köztük dől el. Végül semmi sem papírforma szerint történt. Nemcsak azért, mert a verseny alatt jégeső zúdult az uszodára, és a bírók alig tudták követni, ki hol tart, hanem azért is, mert a magyar mozgássérült úszó csodát művelt. Halassy minden hossz végén rávert a társaira, de a fordulókat fél lába miatt rosszul vette, így mindig újra behozták. Végül mégis maga mögé utasította a két esélyest, és egy másik olasszal Giuseppe Perentin-nel küzdött az első helyért. Egy métert vert rá, és elhozta az aranyérmet.

A teljesen kimerült Halassyt a magyar futóbajnok, Bárány István húzta ki a vízből. Járni már mankóval sem tudott, úgy kellett az öltözőbe vinni. Ott cukrozott teát kanalaztak a szájába, amíg magához nem tért. Megköszönte a segítséget, felállt és visszatért a medencéhez, ahol a vízipóló bronzmérkőzés zajlott. A meccset félbe kellett szakítani, ugyanis a közönség csak a fiatal magyar versenyzőre figyelt. Az egész nézőtér zúgott: Halasszi! Halasszi! Végül a zsűri és a bíró is neki tapsoltak.

Még hat évig úszott és nyolc évig vízilabdázott, végül 30 évesen visszavonult. Előbb az újpesti Egyesült Izzónál dolgozott, később pedig számtiszt, azaz kontroller lett a városi számvevőségen. Családot alapított, három lánya született. A háború után ő volt egyike azoknak, akik részt vettek az úszósport újjászervezésében. 1946 szeptember 10-én taxival ment az Úszószövetségbe. Egy szovjet járőr leintette őket és kiszállította a taxiból. Fegyvert fogtak rájuk és az autót követelték. Nem tudjuk pontosan mi történt, de a két férfi valószínűleg ellenállt. Tény, hogy a taxit elvitték, néhány nap múlva kerekek nélkül találták meg egy távoli utcában. A taxisofőrt és Halassy Olivért a helyszínen agyonlőtték. 37 éves volt, legkisebb lánya még újszülött.

Bár tanúk is voltak, az esetet hivatalosan eltussolták, a sajtó bestiális rablógyilkosságról írt, szovjet katonákról szó sem esett. A sportoló családját megfenyegették, hogy hallgassanak a valódi történetről. Mégis mindenki tudta, mi történt. Halassy Olivért, minden idők legeredményesebb mozgássérült sportolóját, ezrek gyászolták, temetésén Hajós Alfréd mondta a gyászbeszédet.


Forrás: http://t7.hu/z8v

süti beállítások módosítása